آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

در این وبلاگ مطالب آموزشی کامپیوتر،ورد،پاورپوینت،اکسل،اکسس و تایپ ده انگشتی را برایتان قرار می دهم. لطفا نظرات خود را ارسال کنید.

آموزش فرمول نویسی در ورد word و math type

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۵۸ ب.ظ

آموزش فرمول نویسی و تایپ ریاضی در مایکروسافت ورد word با کمک بخش Equation ورد و نرم افزار تایپ فرمول ریاضی Math Type. این آموزش شما را استاد فرمول نویسی می کند.

آموزش فرمول نویسی در ورد,فرمول نویسی,چگونه فرمول بنویسم

 

یکی از مسائلی که اغلب برای دانشجویان رشته ریاضی و علوم پایه پیش می آید، نحوه نوشتن فرمول های ریاضی که اغلب بسیار طولانی و عجیب غریب هستند در ورد می باشد. این دسته از افراد برای نوشتن مقالات و پایانامه های علمی لازم است فرمول های ریاضی بسیار زیادی را تایپ نمایند. حتی اساتید و معلم ها هم برای طرح سوالات امتحانی ریاضی و حتی نوشتن مقالات و کارهای علمی خود، به نوشتن فرمول های ریاضی در ورد نیازمند هستند. از این رو در فراز سافت قصد داریم به دو روش بسیار ساده و آسان نحوه نوشتن فرمول های ریاضی را آموزش دهیم.

در این آموزش فرمول نویسی در ورد ۲۰۰۷، ۲۰۰۶، ۲۰۱۰،۲۰۱۳،۲۰۱۶ و نسخه های دیگر  را فرا خواهید گرفت. لازم به ذکر فرمول نوسی و تایپ ریاضی در نسخه های گفته شده مشابه هم دیگر می باشد و تفاوتی با همدیگر ندارند.

شاید شما هم دوست داشته باشید که با طریقه نوشتن فرمول های ریاضی در ورد آشنا شوید. امروز در این آموزش از آموزش های تایپ ده انگشتی قصد داریم به سادگی و در ۲ دقیقه این قابلیت پر کاربرد را به شما آموزش دهیم. در این فیلم ما یک نمونه سوال ریاضی که دارای فرمول های ماتریس است را باهم می نویسم. شما با دیدن این فیلم می توانید به راحتی هر گونه فرمول و عبارت ریاضی را بنویسید. در این آموزش نحوه فرمول نویسی در ورد را یاد خواهید گرفت.


 

در به روزرسانی جدید این آموزش که در ادامه آمده است، بصورت کامل روش های دیگر نوشتن فرمول نیز آموزش داده شده است.

ادامه مطلب: https://www.farazsoft.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%d8%b1%d9%85%d9%88%d9%84-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d9%88%d8%b1%d8%af-word-%d8%af/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۹
معلمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی