آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

در این وبلاگ مطالب آموزشی کامپیوتر،ورد،پاورپوینت،اکسل،اکسس و تایپ ده انگشتی را برایتان قرار می دهم. لطفا نظرات خود را ارسال کنید.

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

صفحه کلید استاندارد فارسی چیست؟ تاثیری در سرعت تایپ ما دارد؟ 

صفحه کلید استاندارد فارسی یک نرم افزار است که چیدمان حروف بر روی صفحه کلید شما را تغییر می دهد. در چیدمان صفحه کلید استاندارد، حرف پ در ردیف پایینی صفحه کلید قرار دارد در حالی که در صفحه کلید رایج فارسی این حرف در ردیف بالایی در سمت راست قرار گرفته است.

یکی از مهم ترین ابزارهایی که در تایپ باید بسیار به آن توجه کرد، کیبورد یا صفحه کلیدی است که از آن استفاده می کنید. 

 اگر چه برای سال ها، فقط صفحه کلید و کیبورد مایکروسافت مرسوم بوده و مردم برای سیستم عامل ویندوز از آن بهره می برند، اما این صفحه کلید به دلیل مشکلاتی که داشت در ایران اصلاح گردید. صفحه کلید ویندوز مایکروسافت برخی از حروف فارسی را بخوبی پشتیبانی نمی کرد و یا جای برخی از حروف را به گونه ای قرار داده بود، که فارسی زبانان نمی توانستند به سادگی از آن استفاده نمایند.

 در تایپو شما به دلخواه می توانید صفحه کلید خود را تغییر دهید. با هر کدام که راحت تر هستید می توانید تایپ ده انگشتی را یاد بگیرید.

صفحه کلید استاندارد فارسی چیست؟

صفحه کلید استاندارد فارسی، به صفحه کلیدی گفته می شود که در آن چینش و محل قرار گیری حروف به گونه ای تنظیم شده تا فارسی زبانان راحت تر متون فارسی را تایپ نمایند. تفاوت اصلی صفحه کلید استاندارد فارسی با صفحه کلید عادی قرار گرفتن حرف “پ” در ردیف پایین است.

صفحه کلید استاندارد فارسی + آموزش نصب

 

https://typeo.top/blog/standard-persian-keyboard/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۰۵
معلمی

انجام کار تایپ در منزل کسب درآمد، استخدام تایپیست دورکار و بدون کارمزد، رایگان کار پیدا کنید و یا استخدام کنید.

اگر به دنبال فردی برای انجام کار تایپ هستید یا اگر تایپیست هستید و می خواهید از تایپ کردن کسب درآمد کنید با جابو بدون کارمزد، می توانید این کار را انجام دهید. اگر فریلنسر هستید کافیست از طریق قسمت دسته بندی، مهارت مورد نظر خود را انتخاب کرده و یکی از پروژه های ثبت شده را انتخاب کنید. به راحتی با یک کلیک می توانید اطلاعات تماس کارفرما و توضیحات پروژه را مشاهده کنید و اگر مایل بودید می توانید بدون واسطه با کارفرمای مورد نظر کار کنید. اگر کارفرما هستید می توانید فریلنسرهای مختلف را پیدا کرده و مستقیما با آن ها در ارتباط باشید. همچنین با ثبت پروژه، پروژه شما برای فریلنسرها ارسال شده و آن ها خیلی سریع از پروژه شما مطلع خواهند شد.

اگر به کار با کامپیوتر علاقه دارید و مسلط بر تایپ سریع و کار با نرم افزارهای مختلف در این زمینه هستید این شغل می تواند برای شما مناسب باشد. تایپیست ها موظفند تا با استفاده از کامپیوتر یا دستگاه تایپ از روی پیش نویس اولیه، نسخه اصلاح شده، یا صدای ضبط شده محتوای مورد نظر را تایپ کنند. امروزه با توجه با پیشرفت روز افزون کار با کامپیوتر ها و اتوماسیون شدن بسیاری از کارهای اداری کار برای تایپیست ها بسیار آسان شده و بازار کار برای این دسته از افراد بسیار رونق پیدا کرده است. تایپیست ها به راحتی می توانند با قبول پروژه های مختلف و انجام آنها در منزل کسب در آمد کنند. به هر صورت پتانسیل این شغل برای جذب نیروی کار آمد بسیار بالا می باشد و هرروزه تعداد زیادی آگهی دراین زمینه در سایت استخدام شو ثبت و منتشر می شود.

https://typeo.top/jobo/?c=0&n=typist

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۰۰ ، ۱۶:۳۳
معلمی

سلام به تایپویی های عزیز

امیدواریم که حالتون عالی باشه و خوب سلامت باشین.

ممنون از شما که همیشه با حمایت هاتون به ما انگیزه می دین.

تقریبا از اوایل تولد تایپو درخواست هایی از شما کاربران عزیز برای کار کردن به عنوان تایپیست داشتیم. سوال می کردین که به چه شکل امکان کسب درآمد از تایپ هست و بعد از اینکه تایپیست شدیم چطور می تونیم از این حرفه کسب درآمد کنیم.

درخواست های مکرر شما کاربران عزیز و همچنین دغدغه ایجاد یک بستر مناسب برای اشتغال هم وطنان خوبمان، باعث شد که به فکر ایجاد یک پلتفرم برون سپاری کارها بیفتیم؛ بعد از چند ماه تلاش و بررسی منابع مختلف، پلتفرم جابو به دنیا آمد. اما پلتفرم جابو متفاوت است!

https://typeo.top/blog/jobo/

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۰۰ ، ۱۶:۳۰
معلمی