آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

در این وبلاگ مطالب آموزشی کامپیوتر،ورد،پاورپوینت،اکسل،اکسس و تایپ ده انگشتی را برایتان قرار می دهم. لطفا نظرات خود را ارسال کنید.

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

با قابلیت ایجاد کلاس و دوره آموزشی تایپ می توانید کلاس و دوره تایپ ده انگشتی خود را بصورت آنلاین برگزار کنید در این بخش قابلیت های بسیار زیادی برای نظارت دقیق بر روی فعالیت اعضای کلاس برایتان فراهم شده است.

 

اگه به دنبال یک راه حل ساده و سریع برای برگزاری یک کلاس آموزش تایپ هستین می تونید تایپو رو امتحان کنید. با قابلیت ایجاد کلاس درس و دوره آنلاین می تونید یک کلاس آموزش تایپ ایجاد کرده و دانشجویان خود را مدیریت کنید.

پنل سازمانی برای تمامی مدارس، ادارات، موسسات و سایر مراکزی که نیاز به آموزش تایپ ده انگشتی به کاربران خود دارند، ساخته شده است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قابلیت های این بخش به این لینک مراجعه کنید.

دوره آموزش تایپ آنلاین

https://typeo.top/croporate/

دوره آموزش تایپ,کلاس آموزش تایپ

 

این قسمت برای مدارس،موسسات و سایر ارگان هایی که نیاز به برگزاری دوره آموزش تایپ ده انگشتی دارند قرار داده شده است. در این بخش سعی شده است تمامی امکانات مورد نیاز برای برگزاری یک کلاس آنلاین آموزش تایپ مهیا شود. در ادامه با برخی از امکانات و قابلیت های برگزاری کلاس و دوره آموزش تایپ بصورت آنلاین بیشتر آشنا خواهید شد

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۹ ، ۲۰:۴۵
معلمی

در این مقاله با نحوه تایپ علائم نگارشی و موارد استفاده از نشانه های نگارشی آشنا خواهیم شد.

 

چگونه علائم نگارشی را تایپ کنیم

علائم نگارشی

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۳
معلمی

تایپ بدون نگاه کردن به کیبورد چگونه انجام می شود؟

تایپ کردن بدون نگاه کردن به کیبورد را چگونه یاد بگیریم؟ و این کار نیازمند چه چیزی است؟

اگر از کاربران تایپو باشید، قطعا می دانید که تایپ ده انگشتی یک قانون خیلی مهم دارد و آن این است، نگاه نکردن به صفحه کلید! اما چگونه بعد از مدتی بدون نگاه کردن به کیبورد و چشم بسته می توانید تایپ کنید؟

 

https://typeo.top/blog/type-without-looking-keyboard/

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۹ ، ۱۷:۲۹
معلمی

چگونه می توانیم مصرف کاغذ خود را کاهش دهیم؟ با این چند کار ساده هم مصرف کاغذ خودتون رو بصورت چمشگیر کاهش بدین و هم جان درختان عزیز رو نجات بدین !

 

 

از جمله مواردی که باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ می شود، چاپ کردن است. از این رو در هنگام چاپ کردن و یا پرینت گرفتن حتما به نکات زیر توجه داشته باشید.

  1. در هنگام پرینت گرفتن یا چاپ کردن سعی کنید فونت متن خود را کوچک، حاشیه ها را کم و پشت و رو چاپ کنید. انجام این کار باعث کاهش مصرف حجم بالایی از کاغذ خواهد شد.
  2.  سعی کنید تنها در مواقع ضروری اسناد خود را چاپ کنید. اما اگر واقعا لزومی ندارد اسناد را چاپ کنید و در هر صورت می دانید آن را دور می ریزید، از چاپ و پرینت گرفتن اسناد خود خودداری نمایید.
  3.  قبل از چاپ سند مورد نظر خود حتما آن را چندین بار بررسی کنید تا اگر غلط املایی ها و اشتباهات خود را تصحیح کنید. با انجام این کار از چاپ مجدد سند خود جلوگیری می کنید و تا حد زیادی مصرف کاغذ را کاهش می دهید. همچنین سعی کنید قبل از چاپ پیش نمایش فایل خود را نگاه کنید تا مطمئن شوید که می خواهید به چه صورتی چاپ و نمایش داده شود.

https://typeo.top/blog/save-paper/

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۹ ، ۱۷:۲۵
معلمی

 

آیا سریعترین تایپیست را می شناسید؟ می دانید سرعت تاپیش چقدر است؟

رز ال فریتز (Rose L. Fritz) هنگامی که تنها ۱۷ سال داشت، در اولین مسابقه رسمی تایپ در جهان توانست مقام اول را کسب کند. این مسابقه در سال ۱۹۰۶ در شیکاگو برگزار شد، که فریتز توانست با کسب مقام اول به عنوان سریع ترین تایپیست در جهان شناخته شود. مهارت او به حدی تحسین برانگیر بود که در هنگام ورود به شهر لندن شاهزاده ولز درخواست کرد تا او را از نزدیک ملاقات و مهارت رز را با چشمان خود مشاهده کند. او توانست در ۶۰ ثانیه ۱۳۰ کلمه را بدون هیچ خطا و اشتباهی تایپ کند. شاهزاده به قدری تحت تاثیر قرار گرفت که از رز خواست تا برگه تایپ شده خود را امضا کند تا شاهزاده بتواند آن را به عنوان هدیه در نزد خود نگه دارد.

ادامه مقاله

https://typeo.top/blog/fastest-typists/

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۹ ، ۱۷:۲۳
معلمی

چگونه می توان به یک تایپیست تبدیل شد؟ اگر شما هم دوست دارید به یک تایپیست تبدیل شوید این مقاله را مطالعه کنید :

چگونه تایپیست بشم؟

چطور یک تایپیست بشیم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۵
معلمی

چطور حروف رو کشیده تایپ کنیم؟ 

چگونه می توان حروف فارسی را کشیده تایپ کرد؟ در برخی مواقع شاید نیاز داشته باشید که حروف را کشیده بنویسید. در ادامه با نحوه کشیده تایپ کردن حروف در ورد،فوتوشاپ و سایر نرم افزارهای دیگر آشنا خواهیم شد.

آموزش تایپ کشیده حروف

https://typeo.top/blog/stretch/

 

چرا به تایپ کشیده حروف نیاز داریم؟

معمولا برای زیبایی متن و همچنین تنظیم خطوط متن، برخی از حروف را کشیده تایپ می کنند. ناگفته نماند گزینه مثل justify که در ورد و نرم افزارهای مشابه وجود دارد بصورت اتوماتیک برخی از حروف را جهت تنظیم خطوط، و مرتب کردن نوشته می کشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۳
معلمی