آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

در این وبلاگ مطالب آموزشی کامپیوتر،ورد،پاورپوینت،اکسل،اکسس و تایپ ده انگشتی را برایتان قرار می دهم. لطفا نظرات خود را ارسال کنید.

صرفه جویی در مصرف کاغذ در ادارات

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۲۵ ب.ظ

چگونه می توانیم مصرف کاغذ خود را کاهش دهیم؟ با این چند کار ساده هم مصرف کاغذ خودتون رو بصورت چمشگیر کاهش بدین و هم جان درختان عزیز رو نجات بدین !

 

 

از جمله مواردی که باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ می شود، چاپ کردن است. از این رو در هنگام چاپ کردن و یا پرینت گرفتن حتما به نکات زیر توجه داشته باشید.

  1. در هنگام پرینت گرفتن یا چاپ کردن سعی کنید فونت متن خود را کوچک، حاشیه ها را کم و پشت و رو چاپ کنید. انجام این کار باعث کاهش مصرف حجم بالایی از کاغذ خواهد شد.
  2.  سعی کنید تنها در مواقع ضروری اسناد خود را چاپ کنید. اما اگر واقعا لزومی ندارد اسناد را چاپ کنید و در هر صورت می دانید آن را دور می ریزید، از چاپ و پرینت گرفتن اسناد خود خودداری نمایید.
  3.  قبل از چاپ سند مورد نظر خود حتما آن را چندین بار بررسی کنید تا اگر غلط املایی ها و اشتباهات خود را تصحیح کنید. با انجام این کار از چاپ مجدد سند خود جلوگیری می کنید و تا حد زیادی مصرف کاغذ را کاهش می دهید. همچنین سعی کنید قبل از چاپ پیش نمایش فایل خود را نگاه کنید تا مطمئن شوید که می خواهید به چه صورتی چاپ و نمایش داده شود.

https://typeo.top/blog/save-paper/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۲
معلمی

نظرات  (۲)

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۳۱ الناز نوبخت

مرسی واقعا

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۱ سامان رضوانی

مرسب به فکرید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی