آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

در این وبلاگ مطالب آموزشی کامپیوتر،ورد،پاورپوینت،اکسل،اکسس و تایپ ده انگشتی را برایتان قرار می دهم. لطفا نظرات خود را ارسال کنید.

دوره آموزش تایپ آنلاین

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵ ب.ظ

با قابلیت ایجاد کلاس و دوره آموزشی تایپ می توانید کلاس و دوره تایپ ده انگشتی خود را بصورت آنلاین برگزار کنید در این بخش قابلیت های بسیار زیادی برای نظارت دقیق بر روی فعالیت اعضای کلاس برایتان فراهم شده است.

 

اگه به دنبال یک راه حل ساده و سریع برای برگزاری یک کلاس آموزش تایپ هستین می تونید تایپو رو امتحان کنید. با قابلیت ایجاد کلاس درس و دوره آنلاین می تونید یک کلاس آموزش تایپ ایجاد کرده و دانشجویان خود را مدیریت کنید.

پنل سازمانی برای تمامی مدارس، ادارات، موسسات و سایر مراکزی که نیاز به آموزش تایپ ده انگشتی به کاربران خود دارند، ساخته شده است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قابلیت های این بخش به این لینک مراجعه کنید.

دوره آموزش تایپ آنلاین

https://typeo.top/croporate/

دوره آموزش تایپ,کلاس آموزش تایپ

 

این قسمت برای مدارس،موسسات و سایر ارگان هایی که نیاز به برگزاری دوره آموزش تایپ ده انگشتی دارند قرار داده شده است. در این بخش سعی شده است تمامی امکانات مورد نیاز برای برگزاری یک کلاس آنلاین آموزش تایپ مهیا شود. در ادامه با برخی از امکانات و قابلیت های برگزاری کلاس و دوره آموزش تایپ بصورت آنلاین بیشتر آشنا خواهید شد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۶
معلمی

نظرات  (۲)

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۲۸ الناز نوبخت

عالی

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۳۸ سامان رضوانی

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی