آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

در این وبلاگ مطالب آموزشی کامپیوتر،ورد،پاورپوینت،اکسل،اکسس و تایپ ده انگشتی را برایتان قرار می دهم. لطفا نظرات خود را ارسال کنید.

آموزش جامع تبدیل صفحات گسترده اکسل به Google Sheets

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۴۱ ب.ظ

آموزش جامع و کاربردی تبدیل صفحات گسترده اکسل به گوگل شیت را از فراز سافت بخوانید تا به راحتی صفحات اکسل خود را به Google Sheets تبدیل کنید.

آموزش جامع و کاربردی تبدیل صفحات گسترده اکسل به Google Sheets

آموزش جامع و کاربردی تبدیل صفحات گسترده اکسل به Google Sheets

صفحات گسترده اکسل تنها ابزاری برای متخصصان مالی و حسابداران نیست. در واقع بسیاری از کارآفرینان ابزارهای ساختاری را مانند یک صفحه گسترده برای سازماندهی کردن پروژه های خود دوست دارند. شما می توانید از صفحات اکسل برای کارها مالی مانند پیگیری صورت حساب مشتریان خود، ثبت داده های یک پروژه و ساختار درآمد و بوجه بندی استفاده کنید.

شما ممکن است بدانید که مایکروسافت اکسل پادشاه دژ صفحات گسترده است. اما Google Sheets امروزه در بین کاربران بسیار محبوب شده است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این Sheet ها نه تنها رایگان هستند بلکه به راحتی در هر مرورگری قابل اجرا می باشند. تصویر زیر یک مثال از گوگل شیت را نشان می دهد که Tuts+ tutorials در آن منتشر شده است.

آموزش جامع و کاربردی تبدیل صفحات گسترده اکسل به گوگل شیت

آموزش جامع و کاربردی تبدیل صفحات گسترده اکسل به گوگل شیت

شما مجبور نیستید که بین صفحات گسترده اکسل و Google Sheets یکی را انتخاب کنید. شما با استفاده از توانایی های Google Sheets می توانید صفحات گسترده اکسل را آپولود و آن ها را برای استفاده در هر مرورگری تبدیل کنید.

در این مقاله آموزشی، به آموزش جامع و کاربردی تبدیل صفحات گسترده اکسل به Google Sheets می پردازیم. ما به شما آموزش می دهیم که چگونه یک صفحه اکسل را در بارگذاری کرده و آن را در Google Drive آپولود کنید، سپس به یک Google Sheets تبدیل کنید.

همچنین بخوانید: آموزش نحوه قالب بندی صفحات مایکروسافت اکسل (راهنمای کامل)

Google Sheets چیست و چرا از آن استفاده می شود؟

مایکروسافت اکسل یکی از ابزارهای مهم و کاربردی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از صفحات گسترده اکسل برای سازماندهی داده ها، محاسبات و بررسی اطلاعات استفاده می شود.

پس چرا ما باید از Google Sheets استفاده و آن را جایگزین صفحات گسترده اکسل کنیم؟ اگر چه مایکروسافت اکسل هنوز برای بسیاری از کاربران صفحات گسترده محبوب است، اما دلایل زیادی برای استفاده از Sheets وجود دارد که در ادامه به چند مورد از این دلایل اشاره خواهیم کرد:

  • رایگان است، (سخت است که با آن ها رقابت کنید).
  • استفاده از آن ها آسان است، از جمله نکات مورد استفاده از آن ها می توان به نحوه استفاده از فرمول ها در برنامه های وب اشاره کرد.
  • فایل های شما به صورت خودکار ذخیره می شود و در داخل Google Drive پشتیبانی خواهد شد.
  • شیت ها دارای گزینه های برای یک همکاری عالی است، و کاربران می توانند در داخل همان Sheet، در یک زمان واقعی با همدیگر کار کنند.

مطمئناً مایکروسافت دارای برنامه اکسل آنلاین است، که دارای بسیاری از ویژگی های مشابه است که توده عظیمی از کارابران با آن کار می کنند. اما به این دلیل شیت ها به عنوان یک برنامه وب کار خود را آغاز کردند، این ویژگی ها بسیار کامل تر و بهتر از مایکروسافت اجرا شدند. در تصویر زیر می توانید نمونه ای از صفحات گسترده اکسل آنلاین را مشاهده کنید.

Google Sheets چیست و چرا از آن استفاده می شود؟

Google Sheets چیست و چرا از آن استفاده می شود؟

از همه مهمتر شیت ها بسیار بازتر و گسترده تر از مایکروسافت اکسل هستند. این صفحات گسترده با بیشتر برنامه ها سازگار هستند و شما می توانید فایل های خود را با هر فرمتی ارسال کنید. اجازه دهید بیشتر در مورد Google Sheets یاد بگیریم.

۱-‌ نحوه وارد کردن یک فایل اکسل به Google Sheets

در قسمت اول از آموزش جامع و کاربردی تبدیل صفحات گسترده اکسل به Google Sheets، اجازه دهید کار خود را با Google Drive شروع کنیم. اگز شما از قبل اکانت گوگل ندارید می توانید آن را ایجاد کنید و آن را توسط برنامه های گوگل مانند Docs، Sheets و Slides باز کنید.

هنگامی که شما داخل داریو هستید، بر روی گزینه New کلیک کرده و سپس File Upload را انتخاب کنید. خب حالا صفحه گسترده اکسل خود را از کادر محاوره ای فایل ها انتخاب کنید.

ادامه مطلب : https://www.farazsoft.ir/convert-excel-to-google-sheets/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۹
معلمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی