آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

در این وبلاگ مطالب آموزشی کامپیوتر،ورد،پاورپوینت،اکسل،اکسس و تایپ ده انگشتی را برایتان قرار می دهم. لطفا نظرات خود را ارسال کنید.

آموزش سریع و آسان تمیز کردن کیبورد

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱ ب.ظ

 

آموزش سریع و آسان تمیز کردن کیبورد

آموزش تمیز کردن و گردگیری کیبورد را تا آخر مطالعه کنید تا به راحتی صفحه کلید خود را تمیز کرده و از خراب شدن آن جلوگیری کنید.

تمیز کردن کیبورد با چند گام ساده

صفحه کلیدهای خوب و با کیفیت بالا می‌توانند برای چندین دهه کارایی داشته باشند. گرد و غبار و چرکی کردن یک صفحه کلید در طولانی مدت باعث ایجاد اختلال در کارایی صفحه ‌کلید می‌شود. این ذرات خاک و آلودگی ها به مرور به درون صفحه کلید نفوذ کرده و  به مدار و بخش های حساس صفحه کلید آسیب می زنند. تمیز کردن، مهمترین کار تعمیر و نگهداری از صفحه کلید است چرا که همانطور که گفته شد، ورود آلاینده‌ها یا اجسام آلوده را به داخل آن کنترل می‌کند.

مراحل سریع تمیز کردن صفحه کلید

قبل از اینکه صفحه کلید شما پر از گرد و خاک شود و یا این آلودگی ها به درون صفحه کلید نفوذ کند، بهتر است حداقل هر هفته یکبار صفحه کلید خود را گردگیری کنید. در صورتی که در کنار صفحه کلید خود غذا می خورید این مشکل دوچندان شده و ممکن است ذرات غذا نیز درون صفحه کلید شما نفوذ کنند.

آموزش تمیز کردن کیبورد,آموزش گردگیری صفحه کلید

https://typeo.top/blog/how-to-clean-a-keyboard/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۶
معلمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی