آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

در این وبلاگ مطالب آموزشی کامپیوتر،ورد،پاورپوینت،اکسل،اکسس و تایپ ده انگشتی را برایتان قرار می دهم. لطفا نظرات خود را ارسال کنید.

شما تفاوت های کاربرد افعال «است» و «هست» را می دانید؟ تفاوت فعل «می باشد» با این دو کلمه را چطور؟ در این مقاله از تایپو می خواهیم کاربرد صحیح این افعال و تفاوت آن ها با هم را بررسی کنیم.

شاید برای شما پیش آمده باشد که در زمان نوشتن بعضی متن ها و یا حتی در پیام های متنی با دوستان خود، در استفاده از برخی افعال دچار تردید شوید. از نمونه افعالی که ممکن است در زمان استفاده از آن ها کمی دچار شک شویم، کاربرد «است»، «می باشد» و «هست» است. اگرچه شاید تمییز دادن فعل “می باشد” از دو فعل دیگر کمی ساده تر است، اما گاهی ما در همین مورد هم دچار تردید در استفاده می شویم.

یکی از دلایلی را که می توان برای پیش آمدن این اشتباه ها نام برد، شاید گسترش امکان چت کردن و استفاده اشتباه از این افعال در متن های محاوره ای و روزمره باشد. ما در گفتگوهای معمولی با دوستان خود زیاد به صحت نگارش آن ها دقت نمی کنیم و این کار در طولانی مدت باعث شده تا این اشتباهات جا افتاده و رواج پیدا کند.

در این مقاله، می خواهیم ببینیم که شکل درست استفاده از این افعال چگونه است. پس با ما در تایپو همراه باشید تا ببینیم کاربرد صحیح افعال «است»، «هست» و «می باشد» به چه شکل است و هر یک از این افعال را چطور باید در جای مناسب استفاده کنیم.

تفاوت های افعال «است» و «هست»

همانطور که گفتیم، تشخیص کاربرد صحیح فعل «می باشد» کمی نسبت به دو فعل دیگر ساده تر است و بنابراین، چه بهتر که ابتدا «است» و «هست» را بررسی کنیم. در ادامه، این دو فعل را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داده و کاربردهای صحیح هریک را جداگانه می بینیم.

تفاوت هست و است چیست؟

https://typeo.top/blog/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%b3%d8%aa-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%a8%d8%a7%d8%b4%d8%af/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۸
معلمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی